زیر گروههای تخصصی نمایشگاه
تامین مالی طرحها
فرصتهای سرمایهگذاری
مسکن و انبوه سازی، ویلاسازی، املاک و مستغلات
بیمه، بورس، بلاکچین و ارزدیجیتال
امکانات و تجهیزات آماده شده توسط مجری
نصب کتیبه، موکت، دو عدد صندلی فایبر گلس تاشو و یک عدد میز گرد ام دی اف برای هر غرفه 12 تا 16 مترمربع، روشنایی متعارف 60 وات (سه عدد لامپLED )، خروجی تک فاز در حد مصرف متعارف
آگهی در مجلات تخصصی، انتشار پوستر، دعوتنامه نمایشگاه و تیزر تبلیغاتی معرفی نمایشگاه در فضای مجازی و سایت شرکت مجری، نصب تعداد مشخصی بیلبورد و بنر در سطح شهر و مناطق مناسب شناسایی شده در شهر یزد، طراحی و توزیع کارت دعوت الکترونیک ویژه متخصصین و بازدیدکنندگان
اطلاعرسانی درخصوص هتلهای استان یزد و دریافت تخفیف از سوی تعدادی از هتلهای طرف قرارداد برای شرکتهای حاضر در نمایشگاه
مشخصات غرفهها و هزینههای ثبتنام
شرایط و مقررات نمایشگاه
- مشارکت در این نمایشگاه تابع پذیرش شرایط و مقررات عمومی شرکت نمایشگاههای تجاری بینالمللی منطقهای یزد و مجری نمایشگاه میباشد.
- برگزارکننده حق پذیرش یا رد فرمهای درخواستی مشارکت را برای خود محفوظ میداند.
- در صورت نمایش محصولاتی با ابعاد و شرایط ویژه پیش از انتخاب محل غرفه، شرایط را برای اخذ مجوزهای لازم اعلام نمایید.
- تکمیل و ارسال فرم ثبتنام به منزله ثبتنام نهایی نبوده و پس از پرداخت هزینه منوط یه تأیید ستاد برگزاری میباشد.
- اولویت واگذاری غرفه برای درخواستکنندگان منوط به پرداخت حداقل 50 درصد از کل هزینهها حداکثر دو روز کاری پس از انتخاب غرفه و با ارسال رسید پرداخت شده و فرم ثبتنام تکمیل و مهر و امضا شده به مجری نمایشگاه میباشد. در غیر اینصورت روند ثبتنام براساس فضاهای باقیمانده تکرار میگردد. لازم به ذکراست به فرمهای فاقد مهر و امضا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- مشارکتکننده باید تا 5 روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه تسویه حساب کامل خود را انجام داده باشد و تحویل غرفه قبل از شروع نمایشگاه براساس تسویه حساب قطعی صورت میپذیرد.
- اعلام انصراف صرفا به صورت کتبی و با مهر و امضا مدیرعامل شرکت مشارکتکننده قابل قبول است.
- از زمان رزرو نهایی غرفه تا 5 شهریور ماه 1403، 70 درصد مبلغ نهایی فاکتور، از 6 شهریور تا 31 شهریور 50 درصد مبلغ نهایی فاکتور و از 1 تا 10 مهر 30 درصد با اعلام انصراف به صورت کتبی و با مهر و امضای مدیرعامل شرکت مشارکتکننده قابل قبول و قابل استرداد است و بعد از 10 مهر ماه امکان انصراف وجود نخواهد داشت.
- کلیه امور غرفهسازی باید با هماهنگی و کسب مجوز از سوی مجری برگزاری نمایشگاه انجام شود و بدون دریافت تأییدیه از مجری درخصوص غرفهسازی مکانی از سوی مجری به شرکت برای شروع عملیات غرفهسازی واگذار نمیگردد.
- غرفهداران بایستی 8 ساعت قبل از شروع نمایشگاه نسبت به اتمام غرفهآرایی و چیدمان غرفه اقدام کرده باشند.
- در صورت تمایل به انجام غرفهسازی در نمایشگاه شرکت سازنده باید به تأیید ستاد برگزاری رسیده باشد و یا از بین شرکتهای معرفی شده از طرف مجری نمایشگاه بعد از هماهنگی با ستاد برگزاری انتخاب گردد.
- مشارکتکننده باید طرح غرفهسازی مورد نظر را حداقل 20 روز قبل از افتتاح نمایشگاه به تأیید امور فنی شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان یزد برساند و تأییدیه فوق را همراه طرح غرفه به آدرس ایمیل event@sorenacenter.ir برای مجری نمایشگاه ارسال نماید. همچنین تیم غرفهسازی صرفا با نامه معرفی شرکت ثبتنامکننده و پس از تسویه حساب هزینه غرفه از طرف شرکتکننده اجازه تحویل غرفه و شروع به کار در نمایشگاه را دارد.
- هر مشارکتکننده تنها به نام شرکت ثبتنام شده امکان معرفی محصولات، خدمات و فعالیتهای خود در غرفه را داشته و مجاز به معرفی، تبلیغات و نصب عنوان و لوگو سایر شرکتها و یا واگذاری بخشی از غرفه به سایر همکاران و شرکتها نمیباشد.
- مسئولین غرفه در ایام برگزاری میبایست 30 دقیقه قبل از شروع به کار نمایشگاه و 20 دقیقه پس از خاتمه ساعت بازدید در غرفههای خود حضور داشته باشند.
- تاریخ تخلیه غرفه روز بعد از اتمام نمایشگاه ساعت 9 صبح میباشد. کلیه مشارکتکنندگان موظف هستند در روز بعد از پایان نمایشگاه نسبت به تخیله غرفه خود حداکثر تا ساعت 14 اقدام نمایند.
- رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی از سوی غرفهداران الزامی میباشد.
- رعایت شئونات اسلامی برای افراد داخل غرفه الزامیست.
- عدم رعایت قوانین و مقررات عمومی نمایشگاه به مجری این اختیار را داده که نسبت به پلمپ غرفه اقدام نمایند.
- اطلاعات مربوط به کتاب نمایشگاه باید حداکثر تا تاریخ 25 شهریور ماه 1403 از طریق سایت ستاد برگزاری و یا لینک sorenacenter.ir/exhibition-book/ تکمیل و فایل طرح تبلیغاتی جهت چاپ در کتاب نمایشگاه به ابعاد 17*24 سانتیمتر(عمودی) در قسمت مربوطه بارگذاری گردد.
در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و خدمات جانبی شرکت کنندگان عزیز می تواند به صورت زیر عمل نمایند:
- هماهنگی جهت اجاره اقلام و تجهیزات و خدمات اجرایی غرفه در حد امکانات موجود با دفتر مجری نمایشگاه
- دریافت فرم اطلاعات هتلهای استان یزد و هتلهای همکار با مجری نمایشگاه از طریق سایت ستاد برگزاری و یا کانال اطلاعرسانی از طریق ایتا
-
کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کلیه فرمهای اطلاعات نمایشگاه از طریق سایت ستاد برگزاری