نخستین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد گشایش یافت

یزد _ مدیرعامل شرکت راهکار تجارت پویا سورنا از آغاز به کار اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت راهکار تجارت پویا سورنا، محمدرضا علومی مدیرعامل شرکت راهکار تجارت پویا سورنا از آغاز به کار نخستین نمایشگاه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری یزد به مدت ۴ روز خبر داد و گفت: نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد برای نخستین بار و با هدف فرهنگ سازی تامین مالی به روش‌های نوین و شناسایی سرمایه‌گذاران در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد آغاز به کار کرد.

علومی با تاکید بر اینکه تنها استانی هستیم که نمایشگاه فن بازار در نمایشگاه دائمی و بین‌المللی آن برگزار شد عنوان کرد همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرای استان به ویژه استانداری و مجموعه نمایشگاهی بین المللی باعث شد اتفاقات خوبی در زمینه ناوری‌های نوین رقم بخورد و هم اکنون نیز اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد را در ۸۰ غرفه دایر کردیم.
وی با دعوت از همه اقشار مردم و با تاکید بر اینکه مخاطب این نمایشگاه به دو دسته مردم عادی و سرمایه داران تقسیم می‌شود، عنوان کرد: ۱۲ کارگاه آموزشی و رویداد در این نمایشگاه برگزار خواهد شد که به مردم با هر توان مالی برای استفاده از روش‌های نوین تامین مالی آموزش می‌دهد.

علومی عنوان کرد: این نمایشگاه صندوق های سرمایه‌گذاری و شرکت‌هایی حضور دارند که بهترین خدمات را می‌توانند به متقاضیان ارائه کنند که با مجوز بورس و فرابورس سبدی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را برای علاقمندان گِرد هم آورده است.

این برگزار کننده نمایشگاه از کسب و کارها و پروژه‌های نیمه تمام استان که نیازمند تامین مالی هستند برای دریافت خدمات، به بازدید از اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه دعوت کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *