برگزاری اولین “جشنواره سرمایه گذار و روشهای تأمین مالی ـ جسور” استان یزد به همت شرکت سورنا

برگزاری اولین “جشنواره سرمایه گذار و روشهای تأمین مالی ـ جسور” استان یزد به همت شرکت سورنا

اولین “جشنواره سرمایه گذار و روشهای تأمین مالی ـ جسور” استان یزد با حمایت فن بازار ملی ایران، شرکت شهرک های صنعتی یزد، خانه صنعت، معدن و تجارت یزد، پارک علم و فناوری یزد، کارخانه نوآوری درخشان یزد و توسط شرکت راهکار تجارت پویا سورنا 23 تا 25 بهمن 1401 در محل کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار شد.

سرمایه گذاری، تأمین مالی و جذب سرمایه با محوریت فناوری، دانش بنیان و خلاق و به هم رسانی صاحبان سرمایه اعم از نمایندگان صندوق های سرمایه گذاری(VC) بانک ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی”کشوری و استانی” با صاحبان طرح های متقاضی جذب سرمایه و نیز آشنایی با انواع روش های مشارکت و تأمین مالی از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

در سه روز برگزاری جشنواره نمایندگان 12 صندوق سرمایه گذاری، بانک و شرکت خصوصی در رویداد حضور به هم رساندند و با متقاضیان جذب سرمایه مذاکره کردنند که در مجموع سه روز برگزاری رویداد تعداد 151 جلسهB2B مذاکره برگزار شد.

برگزاری 9 نشست تخصصی با محوریت سرمایه گذاری و آشنایی با روش های تأمین مالی نوین از دیگر برنامه های این رویداد بود. در سه روز برگزاری رویداد 185 نفر شامل مسئولان استانی، نمایندگان شرکتهای فناور و دانش بنیان متقاضی جذب سرمایه، اشخاص حقیقی دارای طرح، اعضای هیأت علمی و دانشجویان از رویداد بازدید کردند.

تصاویر رویداد سرمایه گذاری جسور-1401

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *