تدوین برنامه بازار و اجرای برنامه بازار
ورود، بقا و در دست گرفتن بازار نیازمند برنامه ای است که تمام زوایا را در نظر بگیرید و آگاهانه و حساب شده منطبق بر تجربه و علم بتواند پله به پله راهنما باشد. تدوین برنامه بازار مبتنی بر عارضه یابی سازمانی و چشم انداز شرکت یکی از خدماتی است که شرکت سورنا به پشتوانه بیش از 10 سال تجربه و همراهی متقاضیان و به واسطه تجربه و دانش واحد تبادل فناوری و ارزیابی خود بعنوان مکمل واحد توسعه بازار(کارگزاری فن بازار ملی ایران و شبکه تبادل فناوری)، همچنین برگزاری نشستهای B2B، تورهای فناوری و سایر رویدادها و اشکال بهم رسانی مستقیم و غیرمستقیم، کارگزاری صندوقهای نوآوری و شکوفایی و پژوهش و فناوری یزد(در استفاده از خدمات لیزینگ و استصناع صندوق ها) میتواند در فروشهای بار اول فناور را بخوبی همراهی کند.