اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد بی‌نظیر و راهگشا بود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد با حضور ۱۳۰ صندوق سرمایه‌گذاری، هلدینگ و مهمان ویژه و ۸۰ غرفه، برگزار شد که در نوع خود بی نظیر و راهگشا خواهد بود.

 

محمدعلی شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با حضور در اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد با اظهار به اینکه بازار سرمایه و تامین مالی شامل سهامدار خرد و کلان است، گفت: تصمیم بر آن شد تا یک نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری برای کمک به کسب و کارها و حوزه‌های تولیدی و معدنی در یزد برپا شود.

شاه حسینی گفت با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر اینکه اولویت امروز کشور اقتصاد است و یکی از چالش‌های کلان در حوزه اقتصادی استان یزد و زیست بوم استان تامین مالی است، اظهارداشت: امروز برخلاف گذشته، مشارکت جامعه هدف در پروژه‌های تولیدی تبدیل به فرهنگ غالب در یزد نشده است و با توجه به اینکه مصارف بانک‌ها نیز نسبت به منابع آن دچار ناترازی شده و سیاست انقباضی پولی و بانکی محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند باید به سمت تامین مالی به روش‌های نوین حرکت کرد.
وی گفت: استان یزد برای اینکه از رقابت با سایر استان‌ها باز نماند به مشارکت مردمی و تامین مالی به روش‌های نوین نیاز دارد بنابراین در اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی در کشور حضور دارند و حاضر به سرمایه‌گذاری هستند همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به آنها برای هم رسانی این دو در این نمایشگاه، هدف گذاری شده است‌.
شاه حسینی بیان کرد: اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد با همت شرکت دانش بنیان راهکار تجارت پویا سورنا با حضور ۱۳۰ صندوق سرمایه‌گذاری، هلدینگ و مهمان ویژه و ۸۰ غرفه، برگزار شد که در نوع خود بی نظیر و راهگشا خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *