سیستم‌های اطلاع رسانی اداری و ارائه خدمات حضوری به مراجعین

سیستم‌ کیوسک راهنما

سیستم کیوسک راهنما قابلیت استفاده در مراکزی را دارد که، مراجعه‌ کنندگان آن مراکز نیاز به تهیه مدارک و فهرستی از الزامات اولیه دارد، به طوری ‌که ارباب رجوع با مراجعه به دستگاه و انتخاب بخش مورد نظر، فهرستی از مدارک مورد نیاز آن بخش را به صورت آنی در قالب فیش چاپ شده دریافت می‌کند. این سیستم در انواع سالنی، رومیزی و دیواری می‌ باشد.

امکانات :

  • عدم نیاز به رایانه

 
  • قابلیت ارائه آمار از میزان اطلاعات چاپ شده

  • عدم نیاز به جوهر (Thermal printer)

 
  • قابلیت چاپ مدارک در 10 موضوع متفاوت

  • دارای نرم افزار اختصاصی به منظور ویرایش متون کیوسک با قابلیت اتصال از طریق بستر  LAN و WLAN

 
  • قابلیت چاپ لوگو و اطلاعات سازمان در فیش و بر روی بدنه دستگاه

سيستم‌هاي اطلاع‌رساني اداری و ارائه خدمات حضوري به مراجعين (سورنا)

سیستم‌ نوبت دهی

امروزه سيستم‌های نوبت‌دهی خودکار در دنيا از جايگاه ويژه‌ای برخوردار می‌باشند. کاربرد این نوع سیستم‌ها برای تمامی مراکزی که تعدد ارباب رجوع دارند بسیار مفید و لازم است. تحقیقات نشان داده است که سیستم نوبت‌دهی نه تنها به راندمان کار سازمان می‌افزاید بلکه از تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار به میزان قابل ملاحظه‌ای می‌کاهد.

امکانات :

  • عدم نیاز به رایانه

 
  • انعطاف پذیری سیستم با توجه به نیاز محل نصب

  • بی سیم بودن کلیه اجزا سیستم (Wireless)

 
  • قابلیت ارائه آمار بر روی رایانه مرکزی

  • قابلیت افزایش باجه و نمایشگر سالنی به تعداد مورد نظر (بدون محدودیت)

   

 

سیستم‌ فراخوان صوتی

استفاده از این سیستم صرفا جهت نمایش و اعلام صوتی نوبت‌های نمایش داده شده بر روی تابلوی نمایشگر می‌باشد و مناسب مکان‌هایی می باشد که سیستم نوبت‌دهی از قبل وجود داشته و فقط نیاز به نمایش و اعلام صوتی نوبت‌ها دارند. از جمله موارد کاربرد این سیستم در فست فودها، رستوان‌ها و... می‌باشد که سیستم چاپ فاکتور با قابلیت چاپ شماره نوبت، در فاکتور وجود دارد.

امکانات :

  • عدم نیاز به رایانه

  • ارتباط بی سیم (wifi) کلیه اجزا سیستم

  • قابلیت افزایش نمایشگر به تعداد دلخواه

 

سیستم‌ مکالمه صوتی ارباب رجوع

سیستم مکالمه صوتی ارباب رجوع جهت برقراری ارتباط صوتی بین کارمند و ارباب رجوع می‌باشد. به طوری که در تعاملات کارمند و مراجعه کننده نیازی به مکالمه با صدای بلند نیست و افراد قادرند با تن صدای نرمال با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این سیستم زمانی که، بین کارمند و ارباب رجوع مانع شیشه‌ای وجود داشته باشد کارآمدتر است.

امکانات :

  • کیفیت صدای عالی در دو بخش ارباب رجوع و کارمند

  • قابلیت تنظیم حجم صدا، زیر و بم بودن صدا و قطع صدای دو طرف

کاتالوگ سیستم  های اطلاع رسانی

   

کاتالوگ کل محصولات

   

درخواست آنلاین محصولات