نکاتی برای موفقیت کمپین های دیجیتال مارکتینگ

 

نکاتی بسیار مهم که هر کارآفرین و مدیر بازاریابی لازم است قبل ازشروع تبلیغات اینترنتی باید بداند:

  • بررسی، تحقیق و کسب اطلاعات کامل در مورد ویژگی‌ها و هزینه‌های انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین

  • بسته‌بندی حرفه‌ای خدمات و محصولات برای ارائه به مخاطبان با قابلیت رقابت با رقبا

  • استفاده‌ به موقع و به اندازه از تمام ابزارهای بازاریابی دیجیتال

  • انتخاب درست و تمرکز بر بهترین و موثرترین روش‌های تبلیغاتی

  • تجزیه و تحلیل آمار و گزارش‌هایی که میزان بازخورد هر روش بازاریابی را نشان می‌دهد

  • هدف‌گیری مجدد براساس بازخوردها و ادامه‌ی تبلیغات موثر به‌صورت مستمر

  • استفاده از راهکارهای جدید بازاریابی که توسط سایر رقبا استفاده می‌شود

چگونه بهترین روش را برای بازاریابی اینترنتی انتخاب کنیم؟

در انتخاب بهترین روش و استراتژی تبلیغاتی باید دقت بسیار بالایی داشته باشید و روشی را انتخاب کنید که این شرایط را داشته باشد:

  • تاثیرگذاری مناسب در کوتاه‌مدت و بلندمدت

  • جذب خریدار و مشتری به‌صورتی که باعث کسب درآمد و برگشت هزینه‌های تبلیغات گردد

  • باعث ایجاد ارزش افزوده و برندینگ شود

  • با سایر روش‌های تبلیغاتی ما هماهنگ باشد و به‌صورت مکمل عمل کند

مراحل مهم در طراحی استراتژی بازاریابی از طریق سئو سایت:

  • طراحی سایت براساس تکنیک‌های سئو

  • تولید محتوای سایت با توجه به الگوریتم‌های گوگل و استانداردهای بازاریابی و برندسازی

  • برنامه‌ریزی برای سئو خارجی سایت از طریق رپورتاژ آگهی

نکات قابل توجه در بازاریابی محتوا :

  • طراحی گرافیکی و محتوای سایت بر اساس نگاه مشتری‌های واقعی و همچنین نگاه ربات گوگل

  • توجه به هر دو موضوع سئو و برندینگ در کنار هم

  • خلاقیت در تولید محتوای تبلیغاتی باز هم با توجه به نکات سئو و برندسازی

  • پرهیز از تقلید، تکرار و حرکت‌های عجولانه

منبع : سایت زومیت

شرکت توسعه و انتقال فناوری سورنا