نکاتی برای موفقیت کمپین های دیجیتال مارکتینگ
نکاتی برای موفقیت کمپین های دیجیتال مارکتینگ
نکاتی بسیار مهم که هر کارآفرین و مدیر بازاریابی لازم است قبل ازشروع تبلیغات اینترنتی باید بداند:
-
بررسی، تحقیق و کسب اطلاعات کامل در مورد ویژگیها و هزینههای انواع روشهای بازاریابی و تبلیغات آنلاین
-
بستهبندی حرفهای خدمات و محصولات برای ارائه به مخاطبان با قابلیت رقابت با رقبا
-
استفاده به موقع و به اندازه از تمام ابزارهای بازاریابی دیجیتال
-
انتخاب درست و تمرکز بر بهترین و موثرترین روشهای تبلیغاتی
-
تجزیه و تحلیل آمار و گزارشهایی که میزان بازخورد هر روش بازاریابی را نشان میدهد
-
هدفگیری مجدد براساس بازخوردها و ادامهی تبلیغات موثر بهصورت مستمر
-
استفاده از راهکارهای جدید بازاریابی که توسط سایر رقبا استفاده میشود
چگونه بهترین روش را برای بازاریابی اینترنتی انتخاب کنیم؟
در انتخاب بهترین روش و استراتژی تبلیغاتی باید دقت بسیار بالایی داشته باشید و روشی را انتخاب کنید که این شرایط را داشته باشد:
-
تاثیرگذاری مناسب در کوتاهمدت و بلندمدت
-
جذب خریدار و مشتری بهصورتی که باعث کسب درآمد و برگشت هزینههای تبلیغات گردد
-
باعث ایجاد ارزش افزوده و برندینگ شود
-
با سایر روشهای تبلیغاتی ما هماهنگ باشد و بهصورت مکمل عمل کند
مراحل مهم در طراحی استراتژی بازاریابی از طریق سئو سایت:
-
طراحی سایت براساس تکنیکهای سئو
-
تولید محتوای سایت با توجه به الگوریتمهای گوگل و استانداردهای بازاریابی و برندسازی
-
برنامهریزی برای سئو خارجی سایت از طریق رپورتاژ آگهی
نکات قابل توجه در بازاریابی محتوا :
-
طراحی گرافیکی و محتوای سایت بر اساس نگاه مشتریهای واقعی و همچنین نگاه ربات گوگل
-
توجه به هر دو موضوع سئو و برندینگ در کنار هم
-
خلاقیت در تولید محتوای تبلیغاتی باز هم با توجه به نکات سئو و برندسازی
-
پرهیز از تقلید، تکرار و حرکتهای عجولانه
منبع : سایت زومیت
شرکت توسعه و انتقال فناوری سورنا