مايکروسافت تمرکز خود را بر روي فضاي ابري بيشتر مي کند

۳۰ ماه ژوئن، يعني ۹ ام تير ماه، آخرين روز از سال مالي مايکروسافت بود، و به نظر مي رسد که اين غول شرکت هاي برنامه نويسي قصد دارد تا سال مالي جديد خود را با يک سازمان دهي مجدد آغاز کند.

ردموند قصد دارد بخش فروش خود را مجددا سازمان دهي کند؛ اين امر بر کسب و کار بازرگاني، که اکنون در دست Jean-Philippe Courtois و Judson Althoff قرار دارد، در سراسر جهان تأثير خواهد گذاشت. اين سازمان دهي مجدد در بين سازمان دهي هاي سال هاي اخير اين شرکت، بزرگ ترين آنها به حساب مي آيد و در نتيجه آن قطعا يک سري از کارکنان بيکار خواهند شد؛ به علاوه مي تواند بر بازاريابي مايکروسافت در اقسام نقاط جهان نيز تأثير گذار واقع شود.مايکروسافت تصميم دارد تمرکز بخش فروش خود را بر روي فروش بهتر خدمات اَبري معطوف کند تا سهم بيشتري از بازار را کسب و از شرکت آمازون سبقت بگيرد. اين موضوع به هيچ وجه موضوع تازه اي نيست، چرا که در اين مدت، خدمات ابري مايکروسافت منافع زيادي را عايد اين شرکت کرده است و انتظار مي رود که به پيشرفت خود در اين زمينه ادامه دهد.هنوز به طور کامل مشخص نيست که اين سازمان دهي مجدد تا چه مقدار بر روي فروش محصولات مايکروسافت تأثير گذار خواهد بود، اما با اين حال ممکن است شاهد تغييرات جزئي ديگر در بخش هاي مختلف ردموند نيز باشيم. انتظار مي رود که از آخرين تغييرات در تاريخ پنجم ماه جولاي پرده برداري شود

منبع:  اخبار بلومبرگ تکنولوژی

مرکز توسعه و انتقال فناوری سورنا