سيستمهاي اطلاعرساني اداری و ارائه خدمات حضوري به مراجعين (سورنا)
سيستمهاي اطلاعرساني اداری و ارائه خدمات حضوري به مراجعين (سورنا)
سیستمهای اطلاع رسانی اداری و ارائه خدمات حضوری به مراجعین
سیستم کیوسک راهنما
سیستم کیوسک راهنما قابلیت استفاده در مراکزی را دارد که، مراجعه کنندگان آن مراکز نیاز به تهیه مدارک و فهرستی از الزامات اولیه دارد، به طوری که ارباب رجوع با مراجعه به دستگاه و انتخاب بخش مورد نظر، فهرستی از مدارک مورد نیاز آن بخش را به صورت آنی در قالب فیش چاپ شده دریافت میکند. این سیستم در انواع سالنی و رومیزی و دیواری می باشد.
امکانات :
|
| |
|
| |
|
|
سیستم نوبت دهی
امروزه سيستمهای نوبتدهی خودکار در دنيا از جايگاه ويژهای برخوردار میباشند. کاربرد این نوع سیستمها برای تمامی مراکزی که تعدد ارباب رجوع دارند بسیار مفید و لازم است. تحقیقات نشان داده است که سیستم نوبتدهی نه تنها به راندمان کار سازمان میافزاید بلکه از تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار به میزان قابل ملاحظهای میکاهد.
امکانات :
|
| |
|
| |
|
سیستم فراخوان صوتی
استفاده از این سیستم صرفا جهت نمایش و اعلام صوتی نوبتهای نمایش داده شده بر روی تابلوی نمایشگر میباشد و مناسب مکانهایی می باشد که سیستم نوبتدهی از قبل وجود داشته و فقط نیاز به نمایش و اعلام صوتی نوبتها دارند. از جمله موارد کاربرد این سیستم در فست فودها، رستوانها و... میباشد که سیستم چاپ فاکتور با قابلیت چاپ شماره نوبت، در فاکتور وجود دارد.
امکانات :
|
|
|
سیستم مکالمه صوتی ارباب رجوع
سیستم مکالمه صوتی ارباب رجوع جهت برقراری ارتباط صوتی بین کارمند و ارباب رجوع میباشد. به طوری که در تعاملات کارمند و مراجعه کننده نیازی به مکالمه با صدای بلند نیست و افراد قادرند با تن صدای نرمال با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این سیستم زمانی که، بین کارمند و ارباب رجوع مانع شیشهای وجود داشته باشد کارآمدتر است.
امکانات :
|
|