هوش تجاری (Businress Intelligence)

هوش تجاری عبارت است از استفاده بهینه از فناوری و ابزارهای تحلیلی فناوری اطلاعات در راستای جمع آوری داده و تبدیل آن به اطلاعات و پالایش آن به دانش مورد نیاز کسب و کار که در نهایت منجر به اتخاذ تصمیمات صحیح مدیریت آن تجارت می شود.

هوش تجاری (Business Intelligence) (سورنا)

محصول هوش تجاری دسترسی فوری به همه داده‌های موجود در شرکت و سازمان با استفاده از داشبوردهای دیجیتالی و شاخص‌های عملکرد مورد نیاز برای مدیریت بهتر سازمان است.

امروزه با اطمینان کامل می‌توان ادعا کرد که استفاده از راه‌حل BI می‌تواند قدرت رقابت‌پذیری یک  سازمان را افزایش دهد و از دیگر سازمان‌ها متمایز نماید. این راه‌حل این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا با بکارگیری اطلاعات موجود از مزایای رقابتی و پیشرو بودن بهره‌برداری نمایند و درک بهتر تقاضاها و نیازمندی‌های مـشتریان و مدیریت ارتباط با آنان را میسر می‌سازد. این راه‌حل این امکان را به سازمان می‌دهد تا بتواند تغییرات مثبت یا منفی را  نظارت کنند. امروزه سازمان‌های پیشتاز صحبت از ERP و CRM و... نمی‌کنند، رویکرد سازمان‌ها به سمت BI است. آن‌ها به دنبال بهینه‌سازی فرآیندها از طریق ارزیابی و بهبود عملکرد خود و زیرمجموعه‌های وابسته به خود می‌باشند. امروزه افزایش کارایی عملکرد آنچه که سرمایه گذاری شده، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

مزایا :

  • نظارت هوشمند بازار و شناسايي تغييرات آتي آن  

 

  • تصحيح و پياده سازي فرايند تصميم گيري مديران

  • افزايش توانايي مدير در اعمال تصميمات استراتژيک

 

  • ايجاد برتري رقابتي با استفاده از ابزارهاي قدرتمند تحليل رقبا

  • در تعامل با بسياري از سيستم‌هاي رایانه ای  ديگر

 

  • اتحاد و يکپارچگي فرآيندهاي سازمان

  • افزايش کارآيي سازمان با توجه به بخش‌هايي مانند پرسنل مجرب، اطلاعات پنهان تجاري، کاهش فرايندهاي اضافي و....

 

  • ايجاد بستر فني و معماري مناسب جهت گسترش و استفاده بهينه از منابع

  • نظارت (Monitoring) هوشمند تعامل با مشتريان، شرکاي تجاري

 

  • تمرکز بر فرآيندهاي تصميم گيري در سطوح مختلف مديريتي در سازمان

  • استفاده از دانش ايجاد شده براي تصميم گيري در سطوح مختلف مسايل ساخت يافته، نيمه ساخت‌يافته و غيرساخت‌يافته

 

  • مبتني بر پايگاه داده‌هاي بزرگي مانند  data ware house   و پايگاه داده‌هاي عملياتي

  • استفاده از ابزارهاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري در راستاي شناسايي، جمع آوري، پردازش و نتيجه‌گيري و نمايش داده‌ها و اطلاعات مورد نياز در سازمان

 

  • فرآيند بالا بردن سوددهي سازمان در بازار رقابتي

 

کاتالوگ هوش تجاری

   

کاتالوگ کل محصولات

   

درخواست آنلاین محصولات