مدیریت فرآیند کسب و کار

چابک ساز سازمان / BPMS

امروزه کسب و کارها با تغییرات سریعی روبرو هستند. در فضای رقابتی کنونی، سازمانی می‌تواند به حیات خود ادامه دهد که ساز و کارهای لازم را برای رویارویی با این تغییرات را دارا باشد. یکی ازرویکردهای جدیدی که به حیات سازمان‌ها در فضای پر رقابت امروز کمک می‌کند، رویکرد فرآیند محوری و حرکت سازمان به سمت فرایند گرایی می‌باشد. مديريت فرآيند کسب و کار رويکردي براي شناسايي، طراحي، اجرا، مستندسازي، پايش و کنترل فرآيندهاي سازمان مي‌باشد، که مشخص مي‌سازد "چه زماني، چه کسي، چه کاري" را به انجام رساند. مديريت فرآيند کسب وکار را مي‌توان از زيرساخت‌های نرم افزاري سازمان درنظر گرفت.

مديريت فرآيند کسب و کار (سورنا)

سازمان‌ها و شرکت­‌ها با داشتن سيستم مديريت فرآيند کسب و کار يک سرمايه بزرگ در اختيار دارند که مي‎‌توانند نرم‌افزارهاي مورد نياز خود را به صورت يکپارچه با ديگر سيستم­‌ها، بدون نياز به برنامه نويسي ايجاد نمایند.

امکانات :

  • مدیریت وظایف منابع انسانی

 

  • ارسال پست الکترونیک و پیام کوتاه

  • مدیریت اعلانات و هشدارها

 

  • داشبورد مدیریت و شاخص‌های کلیدی

  • مدیریت داشبوردهای سفارشی

 

  • قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم افزارها

  • مدیریت سطوح دسترسی کاربران

 

  • مدیریت میزکار به ازای هر یک از کاربران

  •  داشبورد وظایف

 

  • مستند سازي فرآیندها

  • چابکي و انعطافپذيري  بالا در تغييرات فرآيندها و بهبود آن ها

 

  • تعریف انواع زیر فرآیندها

  • طراحی و مدیریت فرآیندها (Process designer)

 

  • اتصال سريع و آسان به پايگاه داده ساير سيستمهاي سازمان

  • مدیریت قوانین بر روی فرآیندها براساس بخش نامه‌ها و قوانین سازمان

 

  • آنالیز جریان فرآیند و شناسایی مسیرهای بحرانی، بن بست و تنگنا

  • گسترش تعاملات سایبری در بستر TCP/IP مانند ارتباط با سایر بسترهای آنلاین و پورتال‌ها

 

  • تعریف مدیریت گزارشات براساس پارامترها و فرمت‌های رایج (EXCEL,XML,PDF &)

  • مستقل از سیستم عامل و پایگاه داده
 
  • پشتیبانی از نسخه های متعدد یک فرآیند (Versioning)
  • تحت وب، مبتنی بر متن باز و معماری J2EE با قابلیت اجرا بر روی تمامی پلت فرم ها

 
  • موتور تعریف و اجرای گردش کارها و فرآیندها (Web Based Workflow Engine)

مزایا :

  • دسترسی همیشگی به اطلاعات

 

  • کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری

  • راهبری و مانیتورینگ منابع انسانی و فرآیندها

 

  • نگاه کاملا فرآيندي به فعاليتهاي سازمان

  • ایجاد زمینه بهبود مستمر در اجرای فرآیندها

 

  • کاهش زمان ارائه فرآیند خدمات یا محصولات جدید

  • افزایش سطح رضایت از مشتریان به واسطه اصلاح و پایش فرآیندهای سازمان

 

  • امنیت بالای سیستم به دلیل رعایت کپی رایت‌ها و استانداردهای طراحی نرم افزار

  • مستندسازي و شفافسازي فرآيندهاي جاري سازمان

 

 

کاتالوگ مدیریت فرآیند کسب و کار

   

کاتالوگ محصولات

   

درخواست آنلاین محصولات