سیستم مدیریت اسناد و مدارک سازمانی (ECM)

امانت‌دار اسناد سازمان

حجم زیاد اسناد، مدارک و اطلاعات موجود منجر به کاهش ارزش اسناد و عدم دسترسی به موقع آن‌ها گردیده است. از سوی دیگر رویکرد سازمان‌ها همواره در جهت استانداردسازی فرآیندها و رویه‌های سازمانی، الگوبرداری از یک مرجع جهانی معتبر و پیاده‌‌سازی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001,14001,TS16949, …) می‌باشد، که مقوله مستندسازی، به عنوان پایه و اساس سیستم مدیریت کیفیت از الزامات اصلی این استاندارد محسوب می‌شود.

سیستم مدیریت اسناد و مدارک سازمانی (ECM) (سورنا)

ECM یکی از مناسب‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل‌ها برای کاهش هزینه‌ها، فضای نگهداری اسناد و سرعت بخشیدن به امور جاری و جلوگیری از استهلاک اطلاعات می‌باشد.

امکانات :

  • ساماندهي خودکار اسناد با تعريف قوانين خاص

 
  • دسترسي به تاريخچه اسناد و مشاهده نسخه‌هاي دلخواه

  • دسترسي به اسناد از طريق پروتکل‌هاي WebDAV, CIFS, FTP

 
  • تعريف روال‌هاي ورود اسناد جهت استفاده گروهي در ورود انبوه اسناد

  • تنظيم سطوح دسترسي و امنيتي اسناد و مدارک به طور گسترده و دقيق

 
  • مديريت کار همزمان کاربران روي اسناد با استفاده از مکانيزم Check in/Check Out

  • مديريت و جستجو روي تصاوير اسکن شده (با استفاده از فناوري OCR)

 
  • ثبت مشخصه‌هاي خاص روي فايل‌ها و جستجو بر اساس اين خصوصيات

  • طراحي ساختار محتوا براي اسناد با ساختار درختي و چند لايه

 
  • دريافت اسناد از انواع ورودي‌ها نظير اسکنر، دورنگار، پست الکترونیک

  • ارتباط آسان نرم‌افزار با نرم‌افزار آفیس مایکروسافت

 
  • حذف اسناد و بازگرداندن اسناد حذف شده (Recoverry)

  • مبتنی بر متن باز و معماری J2EE با قابلیت اجرا بر روی تمامی پلت فرم‌ها

 
  • قابليت يکپارچه شدن با اتوماسيون اداري و مديريت فرايندهاي سازماني

  • گردش اسناد در سازمان

 
  • ثبت کليه رويدادهاي صورت گرفته روي اسناد

  • نسخه موبایلی

 
  • نسخه ابری

  • مستقل از سیستم عامل و پایگاه داده

 

 

کاتالوگ سیستم مدیریت اسناد و مدارک سازمانی

   

کاتالوگ محصولات

   

درخواست آنلاین محصولات