نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری مخفف عبارت Customer Relationship Management است که به اختصار CRM نامیده می‌شود. این نوع مدیریت همانطور که از نام آن پیداست، بر جذب، حفظ و وفاداری مشتری تاکید دارد. بدین شکل که با استفاده از تبلیغات مشتری جذب سازمان می‌شود، محصولات و خدمات مختلف را بررسی می‌کند و سرانجام کالا یا خدمت موردنظر را سفارش می‌دهد.در نهایت، اگر از عملکرد سازمان راضی بود، نه تنها مجددا مراجعه می‌کند، بلکه دوستان و آشنایان خود را نیز به خرید تشویق می‌کند. در صورتی هم که ناراضی باشد، تجربه ناگوار خود را نه تنها به دوستان و آشنایان که به همه عالم خواهد گفت. بنابراین حفظ مشتری و ایجاد وفاداری در وی بسیار مهم تر از جذب آن است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، سازمان شما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)/ سورنا

در سیستم CRM، علاوه بر پرونده مشتریان، تمامی اطلاعات درون و برون سازمانی به صورت یکپارچه ذخیره می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کار کردن با نرم افزارهای حرفه‌ای آن نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پرکاربرد طراحی شده است. به انتخاب شما، دسترسی به این نرم افزار هم از طریق شبکه داخلی و هم از طریق سیستم اینترنت قابل استفاده است. همچنین نرم افزار به دو نوع دائم و اجاره‌ای به فروش می‌رسد. تنها این نکته را یادآور می‌شویم که سیستم اجاره‌ای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از نظر سرعت و امنیت کاملا تضمین شده و هزینه آن نسبت به سیستم‌های دائم بسیار کمتر است. نسخه اجاره‌ای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیازی به خرید هاست و پرداخت هزینه نصب ندارد و به روزرسانی و پشتیبانی آن تا زمانی که مشتری هستید، رایگان است.

امکانات :

  1. سازمان یکپارچه با CRM

سازمان یکپارچه سازمانی است که فرآیندهای داخلی آن به صورت منظم به دوراز موازی کاری یا دوباره کاری انجام می‌شود. وظایف تمامی کارمندان در این سازمان‌ها کاملا مشخص و تعریف شده است و هرگز مشتری برای دریافت خدمات منتظر نمی ماند.

  • مدیریت پروژه

 

  • سیستم صدور فاکتور

  • مدیریت ارتباطات درون سازمانی

 

  • مدیریت گروه‌های کاری

  • گفتگوی متنی (چت)

 

 

  1. مشتری مداری با CRM

هدف از مشتری مداری بازگرداندن دوباره مشتری به سازمان شماست. در واقع مشتری باید به اندازه‌ای از شما راضی باشد که علاوه بر مراجعه مجدد، افراد جدیدی را نیز به جمع مشتریان شما اضافه کند. بدین منظور، تنها فروش کالا یا ارائه خدمت کافی نیست، بلکه خدمات رسانی شما باید به گونه‌ای باشد که ارتباطی بین خریدار و فروشنده برقرار کند. ارتباطی که به مشتری احساس تمایل به خرید بدهد. چگونه می‌توانید چنین ارتباطی را ایجاد کنید؟ کافیست رمز مشتری مداری واقعی را به یاد داشته باشید: «شما بر اساس آنچه که انجام می‌دهید قضاوت می‌شوید نه آنچه که بر زبان می‌آورید!»

  • بانک اطلاعاتی مشتریان

 

  • سیستم خدمات پس از فروش

  • ارسال و دریافت ایمیل

 

  • سامانه پیام کوتاه

  • ارسال و دریافت فکس

 

 

  1. خودکارسازی امور تکراری با CRM

در عصر تکنولوژی امروز، سازمان‌ها به دنبال روش‌هایی برای اتوماسیون بازاریابی، خودکارسازی امور تکراری و پیگیری‌های مداوم بدون نیاز به کاربر (از طریق تلفن و پیام کوتاه) هستند. ابزار موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباطات اتوماتیک سازمان شما با مشتریانتان را تضمین می‌کند.

  • سیستم گردش کار (work flow)

 

  • فرم های الکترونیک

  • ایجاد نامه آماده

 

  • ایجاد جواب اتوماتیک

  • صندوق صوتی

 

  • فکس هوشمند

  • یادآوری

 

  • به روزرسانی پرونده مشتریان

  • نمایش شماره‌ها

 

  • گزارش دهی و رسم نمودار

  • قابلیت دریافت اطلاعات از فایل‌ها

 

 

     

کاتالوگ کل محصولات

   

درخواست آنلاین محصولات