اینترنت مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی آنلاین و یا تبلیغات اینترنتی نوعی از بازاریابی و تبلیغات است که از طریق بستر اینترنت، پیام تبلیغاتی را به مخاطب خود می رساند بازاریابی اینترنتی یکی از مهم‌ترین، ارزان‌ترین و ماندگارترین ابزار افزایش ترافیک و افزایش فروش در این سال‌ها مطرح شده است. به طور حتم دانستن آماری مانند وجود بیش از 2 میلیارد کاربراینترنتی در دنیا! بیش از 36 میلیون کاربر اینترنت در ایران! و خیلی از آمار تکان دهنده دیگر باعث می‌شود شرکت‌ها و اشخاص به استفاده از ابزار بازاریابی اینترنتی روی بیاورند.

اینترنت مارکتینگ/سورنا

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های بازاریابی اینترنتی می‌باشد و اکثر سایت‌ها از این شیوه جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود استفاده می‌نمایند زیرا علاوه بر اینکه نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی کم هزینه‌تر می‌باشد به سرعت و به صورت کاملا حرفه‌ای می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نمایید. مرکز توسعه و انتقال فناوری سورنا  نیز در این راستا قدم برداشته و با ارائه ی خدمات ویژه در این راه مشتریان محترم را همراهی می نماید.

یکی از تکنولوژی‌های جدید در دنیای مجازی اینترنت، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. در این نوع بازاریابی از رسانه‌های اجتماعی همانند فیس بوک، تویتر، یوتیوب و غیره به منظور ترویج کسب و کار اینترنتی استفاده می‌شود.

شاید در نگاه اول استفاده از سوشیال مارکتینگ آسان به نظر برسد و مدیران شرکت‌ها تمایل داشته باشند که خودشان صفحات فیس بوک یا تویتر را برای کسب و کارشان ایجاد و مدیریت نمایند. اما مشکلی که وجود دارد این است که آن‌ها در مورد چگونگی اجرای موفق در سوشیال مارکتینگ اطلاعاتی ندارند.

شایان ذکر است مطابق با الگوریتم‌های جدید گوگل ایجاد صفحات فیس بوک و انجام فعالیت مداوم با استراتژی صحیح کمک شایانی به رنکینگ و رتبه سایت شما در گوگل خواهد کرد بنابراین فراموش نکنید که فیس بوک مارکتینگ در کنار جذب مستقیم مخاطب تأثیر مستقیم در رتبه سایت شما در گوگل خواهد داشت.

  •  تحلیل و بررسی کسب و کار شما

با اولین تماس شما، بلافاصله فرمی برای شما ارسال خواهد شد که در آن اطلاعات دقیقی از کسب و کارتان به ما ارائه می دهید. کارشناسان ما فرم دریافتی از سوی شما را مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار می دهند. آنالیز مشتریان، آنالیز رقبا و بررسی سایت های مشابه خارجی و داخلی برخی از خروجی های این بخش است.

  • برگزاری جلسه مشترک با متقاضی

پس از تحلیل و بررسی کسب و کار شما، جلسه ای حضوری بین کارشناسان ما با شما صورت می گیرد که در این جلسه پیشنهادات تخصصی در رابطه با روش های بازاریابی اینترنتی کارآمد دقیق و متناسب با نوع کسب و کار شما ارائه خواهد شد

  • انعقاد قرارداد و اجرای کمپین بازاریابی اینترنتی

پس از تایید طرح ارائه شده و انعقاد قرارداد، کمپین یکپارچه بازاریابی اینترنتی با هدف افزایش بازدید و در نهایت تبدیل بازدیدکننده به مشتری، اجرا خواهد شد.

 

 

"محیا حسنی"

تیم تحقیق و توسعه