باشگاه مشتریان

در سال‌های اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای منجر شده است. شرکت‌های در حال توسعه، آمیزه‌ای از ابزارهای بازاریابی رابطه‌ای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتریان است. بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه‌ای، تمرکز اصلی بر روی جذب مشتریان جدید نبوده است، بلکه بر روی گسترش روابط با مشتریان فعلی بوده است. اخیرا توجه شرکت‌ها به بازاریابی رابطه‌ای، نقطه آغازی برای شرکت‌ها بوده است که باشگاه‌های مشتری را تاسیس کنند.

باشگاه مشتریان/ سورنا

باشگاه مشتری یا به عبارتی مخاطبان به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمان‌ها تعریف می‌شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می‌کند. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آن‌هاست. این موضوع در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند. باشگاه‌ مشتریان هم بر اساس این منطق تأسیس می شود. هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، او فروش و سود بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

هر اندازه باشگاه‌ها به طور وسیع تبلیغ شوند، بیشتر مورد قبول واقع می‌شوند. برنامه‌هایی که باشگاه‌های مشتری اجرا می‌کنند، آن است که به تمامی خریداران بدون اینکه بین آن‌ها تمایزی قایل شوند، پاداش‌های یکسانی را ارائه می‌دهند، حتی برای آن‌هایی که رفتارهای غیر وفادارانه‌ای دارند.

اهداف باشگاه مشتریان

  • سهیم شدن همه مخاطبان سازمان در رشد و تعالی سازمان
 
  • ایجاد ارتباط مستمر و مفید با مشتریان و مخاطبان
  • مدیریت ارتباط دو طرفه با مشتریان و ایجاد تعاملات برد- برد
 
  • تبیین جایگاه مشتری در سازمان و به اشتراک‌گذاری این جایگاه با مشتری
  • افزایش روحیه همکاری میان همکاران، مشتریان و شرکای تجاری سازمان
 
  • تقسیم سود و درآمد عادلانه در میان مسببان پیشرفت سازمان
  • ساماندهی جامعه مخاطبان سازمان اعم از مشتریان، کارمندان، شرکای تجاری و سهامداران
 
  • افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید

امکانات باشگاه مشتریان

  • تعریف سطوح کاربری برای تعریف مدیران مختلف باشگاه
 
  • ارسال کارت پستال توسط مخاطبان به دوستان و آشنایان

  • نمایش امتیازات کسب شده تاکنون و جدول فعالیت‌ها و امتیازات برای مخاطبان

 
  • امکان تصویب اطلاعات وارد شده مخاطبان توسط مدیران باشگاه جهت نمایش در سایت

  • امکان تعیین جدول امتیازات باشگاه بر اساس عناوین فعالیت‌های باشگاه

 
  • امکان تعریف فعالیت‌های جدید برای کاربران و تعیین امتیاز فعالیت جدید
  • ارسال تصویر، صوت و فیلم توسط مخاطبان باشگاه

 
  • مسابقه و نظرسنجی
  • دعوت از دوستان توسط مخاطبان باشگاه جهت عضویت در باشگاه
 
  • نمایش مخاطبان باشگاه به صورت متولدین روز، فعالترین کاربران و کاربران جدید
  • کنترل پنل ویژه مخاطبان جهت مشاهده وضعیت امتیازات خود در باشگاه بر اساس میزان خرید و فعالیت موثر
 
  • امکان تعیین جوایز باشگاه و ده‌ها امکان دیگر که در اصناف مختلف متفاوت می‌باشد.

کاتالوگ کل محصولات

   

درخواست آنلاین محصولات