سامانه اتوماسیون اداری تحت وب (ٍE-Office)

اتوماسیون اداری مكانیزمی در راستای بهبود بهره‌وری سازمان ازطریق اعمال مدیریت اثربخش و كارا بر مجموعه فعالیت‌های سازمان است. و این امر با بکارگیری بهینه و مطلوب از تجهیزات الکترونیکی و نرم­‌افزاری در فعالیت‌های اداری موجب کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت و دقت در انجام امورو صرفه جویی در زمان نیروی انسانی و نیز ملزومات مصرفی اداری می‌شود.

سامانه اتوماسیون اداری تحت وب (E-office) (سورنا)

امکانات :

  • دريافت و ارسال مکاتبات از ورودي‌­هاي فکس و ايميل

 
  • جستجوي نامه بر اساس کليه فيلدهاي اطلاعاتي و متن نامه­‌ها

  • مشاهده کارتابل الکترونيک فردي، ارجاع مدارک به ساير سمت‌­هاي سازمان

 
  • تعريف دبيرخانههاي متعدد و دفاتر انديکاتور مجزا با ساختارهای متفاوت شماره ­دهي

  • ثبت انواع نامه و پيش­ نويس نامه با شماره‌ دهي خودکارو يا آزاد

 
  • تعريف چارت سازماني، پست­‌ها و اشخاص طرف مکاتبه خارج از سازمان

  • مشاهده و پیگیری چرخه مدارک ارجاع شده

 
  • تعریف سطوح دسترسی کاربران

  • تفويض اختيار و انجام کارهاي اداري به صورت جانشيني

 
  • دسته‌بندی و طبقه بندی نامه‌ها براساس سطوح دسترسی

  • مديريت جلسات و يادآور

 
  • مدیریت گردش نامه‌ها و مکاتبات

  • گيشه مردمي خدمات غيرحضوري

 
  • چت درون سازماني

  • نسخه موبایلی

   

مزایا :

  • بایگانی خودکاراسناد و نامه‌ها در سیستم مدیریت اسناد به صورت کاملا رمز شده و با امنیت بالا

 
  • نسخه‌بندی (Versioning) فایل‌ها و تصاویر نامه و مشاهده نسخه دلخواه یک نامه

  • ارتباط آسان نرم‌افزار با نرم‌افزار آفیس مایکروسافت

 
  • امكان جستجوی متني پیشرفته بر اساس محتويات فایل نامه

  • کاربری ساده و یکپارچه بودن فرم‌های برنامه

 

 

کاتالوگ سامانه اتوماسیون اداری تحت وب

   

کاتالوگ محصولات

   

درخواست آنلاین محصولات